2013年11月6日 星期三

PS1 / PS3 - Metal Gear Solid 1




Cantonese / Tradition Chinese / English )



之前玩過呢款大作既第4集 (Metal Gear Solid 4),就開始想搵返佢既來龍去脈。咁我只有將第4集放售,再補錢買過隻全集版。

觀塘廣場仍然有售的全集版,價錢係 388 蚊。除返開4隻GAME可以接受啦。

令我失望的,第一集內容係無收錄係光碟片入面,呢個係要用內附的下載碼開啓的。

今日來講,咁既畫面好反胃。

(以上係 PSX 個人電腦模擬出比原版更佳的畫面)

跟著就要忍受好鬼核突的畫面,我原本以為遊戲性應該唔錯,同應該可以靠自己闖關,原來通通都係錯既!事實上,呢隻遊戲為左增加耐玩性,難度係偏高,破關的提示都係嚴重不足,唔睇攻略,你係唔會知佢想你點。

以下係攻略連結:


補充:有關BOSS,係打一個精神操控師,對付佢時係將手制插入 PLAYER 2 插口,至可以打中倒佢,而 PS3 係用無綫手制,只要按 HOME 制,就有選項將佢調成 PLAYER 2 就可以啦。


打爆機之後有組密碼:
CODE NAME : ELEPHANT

同取得 SPECIAL ITEMS
"CAMERA"
"BANDANA"

METAL GEAR REX

故事:
網上巳經有好心人係維基翻譯左,我認為可以再簡短一D。

SNAKE 係受指示潛入核彈發射基地,去搜救兩位重要人員,途中搜救不果,並獲指示阻止或破壞超級兵器 METAL GEAR REX。入面有一位博士叫 Otacon,佢係有份參與開發 METAL GEAR 計劃,後來同 SNAKE 合作。Meryl 是中途加入的戰友。SNAKE 的宿敵叫 LIQUID ,他們兩人都係透過一個叫 BIG BOSS 的人,提取 DNA 而被複制出來的精銳庸兵。女科學家 Namoi ,初時假扮協助SNAKE,其實係間揲,早巳經將病毒注入 SNAKE 中,呢個病毒係會引致心臟病死亡,但後來 Namoi 變節,又協助 SNAKE,同埋將佢體內的病毒改變,拖延死亡時間。

只要睇左以上內容,全個第一集的概念巳經可以掌握。而詳細文章的連結如下:

遊戲性:
操控極差,勁唔好玩,我形容係受緊罪,睇著攻略,同應付麻煩的BOSS戰,都要死好多次,整個遊戲用左12個鐘。我建議唔好花時間玩佢,就睇上述的攻略短片巳經足夠,無謂自己玩咁辛苦。

Cantonese / Tradition Chinese / English )








沒有留言:

張貼留言