2013年10月11日 星期五

XBOX360 - FABLE II




神鬼寓言 II

史上最垃圾的RPG




我睇倒有人話呢隻GAME畫面好正,又話佢好好玩。摸心自問,我睇到既係完全另一回事。此遊戲特色之一,就係自由度大,善惡兩路由自已揀,仲可以結婚生仔,什至做埋地產買賣。但正因為太無重心,遊戲感覺好散亂。






無論我點樣花心思,永遠只係製造左個死肥佬出來!

至令我不滿的係,角式做形超肉酸,戰鬥時,仲要對比上一集並無有改善過流暢度。

總結:
第一集來講,咁既玩法係好創新,到第二集,只係將佢複雜度強化,而場景只係用左D好簡單的模組切出來,有D似N64的感覺,就算賣港幣90元都好啦,實在唔值得花時間玩佢。我形容係一款「失敗之作」。





沒有留言:

張貼留言