2013年10月5日 星期六

Wii - Call of Duty : Black Ops




一天內可以打爆機的大作

當年,提到打機,人人都話CALL OF DUTY好正,又會好期待呢個版本幾時出。呢隻GAME岩岩出果陣賣大約300蚊左右,但好快就插水式咁跌,而家又變左係90蚊水平了。因為呢隻GAME太出名,我都認定佢係大製作,而故事係以第三次世界大戰改編為題材。

老實講,我玩過CALL OF DUTY 2-3,都唔覺得有咩咁特別。呢次搵左Wii版本來玩,用左一天時間就打爆機。摸心自問真係唔係咁好玩。可能其他人鐘意玩佢個ONLINE模式掛。我就認為呢隻GAME打爆左都可以將佢擺入冷宮。

雖然Wii版無HD輸出,但臨場感好夠。

值得一提,隻GAME係Wii的 效果都唔差,是是旦旦打爆佢,都唔覺無HD享受,會浪費左呢個作品。呢隻GAME的價值,我覺得可有可無,因為單機個玩法趣味性唔夠,同埋長度太短了。如果當時高價入左貨,又無玩完放返出去,我諗擺到今日真係好輸錢。我知有D人打機鐘意珍藏D GAME,但打一日就爆機,人生流流長,留返隻咁既GAME陪你退休,真係愛來幫你驅風咩~!我一定會同你講,算擺啦六師弟。











沒有留言:

張貼留言